en vecka kvar

Då var det prick en vecka till dagen D. Dagen då bebis är beräknad att anlända. Jag försöker att inte stirra mig blind på datumet, två veckor före/två veckor efter är heeelt normalt. Går sådär kan tilläggas. Får jag bestämma så vill jag ha en liten bebisoxe, stjärntecknet alltså. Robert också (kanske för att han själv är oxe). Så vi har beställt ankomst senast fredag!

Sommarvärmen har hållt i sig idag också. Idag har jag mest hållt mig inomhus, kroppen var fortfarande helstekt efter gårdagens utedag i stugan. Vi har varit en sväng på stan för lite ärenden, plockat upp fyra ica-påsar med kläder hos en kompis till Robert (mestadels rosa, är det en flicka har vi en bra grund!), handlat etc. Suttit på balkongen och ätit glass... Tagit det piano helt enkelt.


Gårdagens filmgott: fruktsallad med mörk choklad på toppen! Mmmmmmm....

Nu ikväll ska vi först se en McDonalds dokumentär och sedan slutet på Alice i underlandet som vi började se igår. Vi avbröt nämligen mitt i för att jag var totalt däckad och ville ha en tidig kväll. Så la mig ovanligt tidigt, vid 22. Och somnade ovanligt sent, efter kl 1. Det var party både hos grannen och i magen. De dansade ikapp kan man nog säga. Mamman dansade inte, kan man också säga.

Soffläge nästa!


Take care!

Kommentarer
Postat av: Elin G

ojoj en vecka! Guu vad spännande!!

2010-05-16 @ 23:29:02
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nä verkligen inte, jag försöker tänka att jag inte ska bli någon hönsmamma men hur vida man lyckas med det är ju en annan femma haha.



Det känns som om värmen kommer vara på listan som ett utav dom stora samtalsämnena fram till BF. Du kan ju dock skatta dig lycklig av att bara ha dryga veckan kvar. Herregud en vecka. Får hoppas eran önskan slår in om en oxe :)



Ni har inte börjat ändra er angående kön igen? Tänkte när det mesta var rosa i påsen ni hämtade? Eller är det bara för att vara förberedd uti fall att?



2010-05-17 @ 10:39:23
URL: http://sandrazzz.blogg.se/
Postat av: evelina

Det var så kul att träffa dig och fin-magen idag! Vi måste absolut ta en "efterbebisfika", picknick och solsken :)



Tänk om det blir en liten tvilling istället, som jag. Då blir det nog en liten rackarunge :)

2010-05-17 @ 21:36:10
URL: http://evski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0