BF+8

Det är väl bäst jag lämnar ett livstecken här, eller hur!?

Dagen har spenderats åt allt utom barnafödande. Men har varit en riktigt bra dag trots allt! Innan Robert började sitt kvällspass körde han ut bilen ur garaget (något jag inte gör själv då den är 1. Inparkerad bakom motorcykeln och 2. Vi har sämsta möjliga garageplats). Efter det var det bara för mig att brumma ut till stugan! Rätt molnigt men jag och katterna myste på inomhus. Framåt eftermiddagen sprack det upp så då flyttade jag utomhus. Mamma, pappa och systeryster kom när de arbetat klart och vi smaskade först tårta för att sedan avrunda kvällen med räksallad på altanen. Som sagt - en riktigt skön dag!

Nu har jag nyligt kommit hem och tar igen lite internettid. Robert dök precis innanför dörren så nu lägger jag ner surfandet för dagen och ska hälsa på honom istället!


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0