sovdags

Vet inte varför jag satte mig vid datorn istället för att lägga mig i sängen. Kanske för att jag kände underskottet i slösurfandet? Might be, might be. Dessutom är det mycket trevligare att kvällsfika framför datorn! På tal om det - gud vad jag är hungrig hela tiden! Bebis måste lägga på sig rejält på hullet, eller så är det jag som gör det. Vi säger det förstnämnda. Hungrig är jag då, det är ett som är säkert! Nu räcker nästan inte två mellanmål utöver frukost-lunch-middag utan även kvällsfika. Slurp.

Mamma och pappa kom hem från Thailand idag så jag och lil'sis knatade över dit för att agera välkomstkommité. Kul att se bilder från deras tripp, fick mig en hel del flashbacks till min och Emsis resa. Jag fick en resepresent också, en jättefin tavla som kommer passa perfans i sovrummet med sina gulddetaljer:



Bebis fick också resepresenter - ett somrigt klädset bestående av tröja, shorts samt små supergulliga björn tossor och en busig leksak att ha ovanför skötbord/säng!


Nu blir det inte vettigare än så här - helt för trött för att tänka! Imorgon väntar plugg och även en lunch med Pernisen. Skulle ha blivit av redan förra veckan men flyttade fram den då skolandet såg ut som det gjorde. Hoppas det finns plats för vagnen på symfoni för är grymt sugen på deras salladsbuffé!


Take care!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket =) Blev inte liten tagen på sängen vill jag lova.



Jo jag har räknat med att fingrarna kommer att svullna upp och det är inte bara jag som har tänkt. P har studerat detta noga och köpt en "tillfällig" ring tills efter graviditeten för säkerhetsskull så det med all säkerhet blir rätt storlek. Han kan hela sortimentet över hela stan känns det som hehe.



Ja se där, informationen når snabbare fram till mig än till dig hehe. Är nog inte alls omöjligt att det känns som om det går fortare när du har och göra, brukar ju vara så. Men det är ju bara bra som sagt.



Det borde kvitta om det är bebis eller du som lägger på dig. Du har ju knappt gått upp nånting till skillnad från vissa andra :-S



Va kul med lite presenter, det är väl ändå kravet när man själv inte får följa med, inte sant?



Hoppas du får en bra dag!

2010-04-15 @ 11:37:01
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0