soool

Underbara sol, jag blir pigg och på gott humör så fort vädret är som idag! Och igår med för den delen. Hoppas hoppas det bjuds på lika fint väder imorgon, då tror jag banne mig det blir en paus i pluggandet med en utflykt till stugan!

Gårdagen spenderade vi i Sunderbyn, Roberts föräldrar jobbade så vi lånade huset några timmar. Vi passade på att avnjuta grillpremiären för säsongen, som många andra verkar ha gjort. Grillen var inlåst i förrådet, förrådet var insnöat. Det var bara att kavla upp ärmarna och hugga tag i spaden. I alla fall om man heter Robert, själv stod jag och min gravida kropp för matförberedelse. På tal om det ny vecka också! Graviditetsvecka 35 (34+0). Vart försvinner tiden?! 6 veckor kvar, får magpirr av nervositet. Iiiih. Snart får vi träffa dig lilla frö!


Mandomsprov 1: Skotta fram insnöat förråd



Mandomsprov 2: Stå för grillandet



Graviditetsfilosofi: Fötterna högt, händerna på magen



Grillat är goooott!


Haft lektion och sedan grupparbete idag, även hunnit med mathandling. Ska jobba undan lite mer, sedan blir det med gott samvete en kväll i soffan. Nu väntar jag på att Emma ska ringa från Indien...!!!

Oh förresten! Såg och hörde de första fiskmåsarna igår! Hur vår är inte det på en skala när flyttfåglarna börjar dyka upp!?


Take care!


Kommentarer
Postat av: JEnny

Vi hörde dem också, underbart!!!! Nu vill man bara ut i stugan och mysa på

2010-04-12 @ 19:26:42
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Koftan är från hennes mormor som har köpt den i stan under någon marknad. Dom säljs varje somar tror jag! Skitmysig!:)

2010-04-12 @ 21:02:35
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad tiden går fort:) Snart äre bebisdags! Så mysigt!

2010-04-13 @ 15:38:44
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: emelie

Fan vad gott med grillat!!! slurp

2010-04-13 @ 17:36:34
Postat av: Sandra

Ja jag borde nog göra det. Tycker att allt med dessa papper är ett omständigt kapitel och man vet ju inte hälften av vad man borde, suck!



Hade inte vart fel att kunna utnyttja systemen till max haha. Nä skämt och sido så ska jag ta upp det med BM i morgon då jag har tid.



Jo dagen var jätte mysig, över förväntan måste jag ju säga hihi.



JA men visst vill vi ha mer sol!! E så jäkla gött. Håller med dig om att grillat är bland det bästa.



Hörde av P idag att Robert har börja känna av att det går i slowmotion nu :-P Du med lr? Tänk 6 veckor av 40, det är inte illa. Mys

2010-04-13 @ 18:37:19
URL: http://sandrazzz.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

gud vad gott med grillat :D

jag har en fråga, hur mycket går man upp i vikt när man är gravid? alltså ungefär hur mycket mer väger man sista veckan än vad man göra vnaligtvis? :)

Ha en jätte mysig söndag!

2010-04-18 @ 13:40:06
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0