långfredag

Långfredag idag! Enligt många av den äldre generationen var det en väldigt tråkig dag när de var unga, eftersom olika nöjen uteslöts en dag som denna så även lek. Vårat tråkiga består av tvättid kl 12 och städning av lägenheten. Väldigt behövligt, dessutom är det nästan värt det efteråt när hela lägenheten luktar fräscht av citron!


Påskägg!

Robert fick leka lappleken igår när han kom hem från jobbet. Som "skatt" fick han ett alldeles eget påskägg med godis! Gav mig själv ett påskägg också, hade känts torftigt att sitta och smaska direkt ur påsen när Robert hade ett glansigt ägg.


Bebisbaket häromdagen resulterade i hallongrottor och frysmuffins

Idag blir det släktmiddag hos Roberts föräldrar. Det var efter att jag insett att jag inte hade några passande kläder rena som vi fick panikboka tvättid. Numera begränsar sig min garderob med lite finare kläder (alltså inte träningsbyxor och linne som slutar halvvägs ner på magen) i typ två uppsättningar.

Dags att återgå till städningen efter min paus. Bebis pressar så mycket neråt nu och magen förvärkar o har sig så pauser då och då känns nödvändigt! Kanske fixering på G? Nästa siesta innefattar kaffe och godis, can't wait...


Take care!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du anade mkt rätt ;) Fick med oss hem en och annan påse.



Ja då är vi två som gillar dom delade passen. Man hinner framför allt ses och göra mer saker under dagarna vilket kan va bra.



Baket ser helläckert ut. Mums! Kanske också skulle behöva ladda frysen lite om än jag inte är någon vidare baktant. Jag brukar lägga in en flört hos mamma istället hihi.



Ja, Time will tell. Är ju ingenting som säger att det bara är en utav oss som visar sig ha rätt :-P

Vem vet?



Åh det låter så mysigt med vattengymnastiken. Blir så irriterad på mig själv som inte har tagit tag i varken det ena eller det andra ännu. Börjar verkligen vara dags nu!!!



Hoppas ni får en mysig påsk :)

2010-04-02 @ 13:56:30
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0