snö!

Åhhh snööööö! Det snöade igår och den har fått ligga kvar!! Vilken lycka! Mitt julpyntssug minskade dock inte, blev en kraftig ökning snarare.... Börjat fundera på att julpynta med grankvistar på balkongen men vet inte riktigt hur jag ska få till det... Hmm.

Glögg, pepparkakor, tända ljus och mys med familj och vänner
..... Kära december kom nu!

Fika hos Emelie igår, som har fyllt år. Hon hade gjort en grym chokladfudgetårta (recept här), mmm.... Resten av kvällen spenderades i soffan framför Idol, tack och hej Nicklas!


Delli!

Nu snöar det igen ser jag :D

Dags att fånga dagen!

Take care!


Kommentarer
Postat av: Elin G

åå, jag börjar också längta till jul! Jag storstädade mitt rum igår och jag blev så sugen att ta fram julstjärna och glitter och hela köret.. =) Men icke, fortfarande ett tag kvar..

2009-10-25 @ 01:36:21
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0