pizza

Gjorde hemmagjord pizza igår till middag, säger bara mmm-mmhm-mmmmm! Blev två olika, en korvpizza (chorizo, marinerade vitlöksklyftor, paprika, lök, kronärtskockshjärtan och fefferoni) och en "hawaii" (skinka, räkor, champinjoner, ananas, lök, paprika). Det bästa av allt är att förutom middagen igår fick vi fyra lådor var! Åt en till lunch nu, resten väntar i frysen på lämpligt tillfälle...



Pizzorna och tillhörande pizzasallad

Precis kommit hem från stan, tog en fika med Johanna där vi surrade lite om dessa karlar och annat smått och gott. Fick med mig ett par sminkpenslar från HM, efter att ha kollat priset på make-up stores bestämde jag mig för att HM is the shit. (195 kr för en pensel?! Köpte mina på HM för 20 kr/st). 


Såhär kul kan man ha när man leker pizzabagare (Robert var inte lika road)

Blir stugan för mig ikväll för övrigt, ska smaska tacos och se körslaget med föräldrar och missebabysar. Inte helt olikt gårdagskvällen då jag satt och norpade gröna druvor ur förpackningen framför Idol. Pensiovarning, någon? Robert såg Idol tillsammans med mig, mer eller mindre motvilligt [ jag gör det för din skull älskling ]. Tyckte fel person åkte ut, även om hon har lite primadonnaattityd har hon en väldigt bra röst och förtjänade inte att åka ut före många andra som är kvar! Exempelvis Nicklas.....

Har egentligen inget annat att tillägga för stunden, tänkte bara fresta lite med pizzan! Hehe...

Take care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0