inställd lektion

Skulle ha varit på skolan nu och haft lektion men icket. Igår fick tydligen alla andra ett mail där lektionen kl 10:15 flyttades till kl 14:45, men eftersom läraren ännu inte lagt till mig på maillistan (trots påtryckningar) fick jag inte mailet så steg snällt upp imorse och gjorde mig redo. Tack och lov skrev en klassis ett sms om ändringen, jag slapp med andra ord fara till skolan i onödan. Nu blir det som så att jag far på lektionen kl 13 men får hoppa den sista eftersom jag redan hunnit göra planer för dagen! *daah*

Igår fick jag veta att nationalekonomi ingången i princip är nerlagd. Well, blev lite omvälvande då jag tänkt välja just den. Nu blir det istället rättsvetenskap för hela slanten, känns helt okej med tanke på att jag ändå hade tänkt läsa dubbelt (både rättsvetenskap och nationalekonomi)! Nu blir det "bara" rättsvetenskap ;-)

Efter skolan (lektionen) står det simning med Pernilla på schemat. Skönt att sträcka ut sig i bassängen igen, måste bara få upp tempot då en gång i veckan är liiite för lite. Annars har jag promenerat varje dag i det strålande vackra men ack så kalla höstvädret. Jag som sett framemot att använda nyinförskaffade höstkläder men lutar åt att gräva fram vinterutstyrseln direkt!

Ikväll blir det slagsmål om fjärrkontrollen, Idol vs. hockey. Vi kan ju alla gissa vem som vill vad. Fördelen för mitt lag är att jag redan nu kommit på tv-krocken så har god tid att vässa argumenten och gömma ett par ess i rockärmen.

Nu ska jag fortsätta med att skriva en löptext med olika referenser som ska in imorgon!

Take care




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Saras argument: Robert du kan få se första perioden av hockeyn och kanske en bit av andra (eftersom hockeyn ändå börjar en timme innan idol), då har du ju sett halva...sen i idolpauserna zappar vi över och kollar resultaten och så stort leende som han ej kan motstå



Kan inte bli annat än idolkväll för hela slanten då :P

2009-10-01 @ 13:19:12
URL: http://perdyy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0