freeeedag

Har självstudier idag även om jag har en del annat att stå i (som det brukar vara på självstudiedagar). Först ska jag till vårdcentralen för lite provtagning, bl.a. ämnesomsättningen som varit fortsatt låg under en längre tid. Sedan väntar konsultation på make-up store kl 16. Fick ett presentkort i julklapp på sminkning och som vanligt ingår det att välja produkter efteråt. Har sparat på dyrgripen till ett speciellt tillfälle, en rolig fest/middag etc. Letade fram det nu i veckan och såg till min fasa att det bara räckte i 6 mån! Alltså gick det ut någon gång i juni. Well, var bara att ringa moderskapet som fixade biffen (var visst inga som helst problem, var för kundens skull de skrev 6 mån) så nu tar jag tillfället i akt och gör denna sminkning trots att det är en vanlig fredag utan några roliga planer!

Får se vad som händer i övrigt i helgen, lördagkväll ska Robert se fussball med karlarna så funderar på att fara ut till stugan och hälsa på föräldrarna. Brukar alltid vankas go-middag där lördagar också... ;-)


Mitt mysgott igår! Inte alltid godis...

Tenta på måndag om två veckor. Känner paniken samtidigt som jag inte gör något åt saken. Skulle verkligen behöva bo i böckerna men energinivån ligger på minus, likaså koncentrationsförmågan. Men i helgen måste jag ta tag i det hela! Ska köpa en bärbar dator tänkte jag, kan jag ligga i soffan och plugga! Och ta med den vart jag än drar fram, alltid redo! Verkligen på tiden att jag införskaffar en, tänkt göra länge men inte blivit av. Nu gäller det bara att hitta en bra, prisvärd dator i lagom storlek och modernt snitt - kanske inte det lättaste, nej. Men skam den som ger sig!

Nu ska jag börja den mentala förberedelsen inför blodproven...

Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: emelie

nog vet jag att chips och godisskålen åkte fram efter det där! =)

2009-10-11 @ 12:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0