Emma

Ganesha.

Okej, lider av svår Emma-abstinens idag. Är väl alltid mer eller mindre där men idag var den väldigt grov! Eeeemmmmmaaa koooom heeeem, för jag längtar efter dig! *na na na naaa*. Ett år räcker att vara borta tycker jag, två år... mnae, nu börjar det bli på gränsen.

Så med detta inlägg vill jag säga: Emma, kom hem till jul!!!!!! Jag (och garanterat din familj också) behöver kramas och umgås med dig! Fuck Turkey och alla andra platser över jul...



Vilken tur att jag valde att jobba efter gymnasiet! Haft lite funderingar kring det nu när jag börjat plugga "Varför började jag inte tidigare...". Men för det första hade jag inte inriktat mig mot det jag gör idag då, hade troligen läst fotografi. För det andra hade jag aldrig börjat jobba på Eniro (okej, spypåsevarning där) och då inte heller träffat dig! We met at work...

Stockholm favorit-i-repris någon gång framöver tycker jag!

PUSS honey!

Ps. Bio ikväll, Flickan som lekte med elden. Höga förväntningar! Ds.


Kommentarer
Postat av: emelie

du kommer att vilja suga på lisbeths sallanders nipples för att hon e så het!!!=)

2009-10-02 @ 16:47:42
Postat av: Emo

I LOVE U, I LOVE U, I LOVE U!! helt gråtfärdig blev jag nu.. vad skulle jag gjort om jag inte träffat dig!? eniro-jobbet sög men jag hade aldrig velat ha det ogjort. "that's where we met" ;) PÖSS DARL!

2009-10-02 @ 20:14:54
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: JEnny

Haha, dream on! :) Mycket söta barn när man kan lämna tbx dem :)

2009-10-03 @ 22:55:23
URL: http://lillstinta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0