grattis!

I natt fick min kära vän Pernilla och hennes sambo Johan sin lilla efterlängtade Ebba! Fick ett sms igår vid 18-tiden att hon hade ont och de skulle fara in och checka läget på förlossningen. Jag satt på nålar efter det, särskilt när jag skickade ett sms vid 22-tiden och inte fick någon leveransrapport från Pernilla som alltid har på mobilen (=hon måste vara någonstans där hon inte får ha på den, betyder bara en sak..!). Somnade först vid 2-tiden för att vakna igen vid 4 och såg då ett sms på mobilen att det blivit en liten flicka!!! :-D
Kan tillägga att sömn efter det i stort sett var att glömma.... Hursomhelst hade allt gått bra, alla mår bra!

Oj oj oj vad länge det känns nu tills lilla fröet är färdigbakat! Kommer nog inte bli bättre av att snusa på en färsk liten bebis...

Är helt för groggy för att skriva något vettigt just nu. Tror bestämt jag ska krypa ner under täcket och försöka ta igen lite förlorad nattsömn. Hädanefter föder alla nära och kära under dagtid istället för kvällar/nätter, deal!? Tss...

ETT STORT GRATTIS TILL DEN NYA LILLA FAMILJEMEDLEMMEN!
Vilken spännande tid ni har framför er att bekanta er med allt det nya i vardagen och lära känna ert eget mirakel!

Lots of hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0