vill hem!

Åhhh vad jag vill hem, inte jobba! Rött rött rött, beordrad övertid hela veckan - sista veckan innan semestern. Vadå moraldödaren nr 1?!

Men. Som sagt: sista veckan innan semestern! Som jag längtar! Nu kommer jag aldrig (förhoppningsvis, i alla fall inte på länge) jobba en måndag förmiddag här, efter idag ingen mer måndag, efter imorgon ingen mer tisdag (eller stängning för den delen) osv. Så jag springer som en galning efter moroten jag har framför ögonen och försöker hålla modet uppe!
Igår var en väldigt skön dag, for ut till stugan där Hanna och Janne också var med lillklimpen Guldus. Vi låg allihop på en filt och myste i solen, läste lite grann och fikade go-fika som mapa fixade. På kvällen blev jag utbjuden av Robert på namnsdagsmiddag, han hade kollat upp för flera månader sedan när jag hade namnsdag och planerat in en middagsbjudning. Love. Vi åt på Waldorf, satt och försökte undvika värmedöden på deras uteservering. Åt någon halstrad lax som var riktigt delikat, mysigt var det också.

Funderar som bäst vad man ska hitta under semestern. Någon form av tripp vill jag göra, antingen med bil eller flyg. Gäller bara att få ihop alla trådar och viljor!

Nä nu är min rast slut sedan 5 min, svara svara svara!

Take care!


Kommentarer
Postat av: Emsi

hold on baby! soooon ;D res förbi orsa please! och sthlm! måste erkänna att jag inte ringt till filmbolaget än, inte bestämt mig :S I'm bad!

2009-07-20 @ 22:04:40
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0