semester!

Semeeeeeeeeeeeeeeeeeeeester! Yeeey!! ÄNTLIGEN!

Eftersom mitt liv kretsar kring SMHI:s och YR:s väderleksrapporter kunde det igår konstateras att vi utan dåligt samvete kunde sova en stund idag - de hade lovat regn. Sånt hör ju faktiskt semestern till, att få snarka längre än 06:15. Så snusade på tills väckarklockan ringde 11:30, väcktes mer död än levande. Har väl en del att sova igen...

Som sagt it's a rainy day, så tänkte börja semestern med lite nytto-ärenden på stan. En mathandling skulle nog också sitta på sin plats, dagens frukost bestod av kaffe och rostmackor med flottost. Inte riktigt min standard frukost om jag får välja!
Ikväll blir det mest troligt en sväng på Allstars, Emsi var i partytagen och även Emelie och Jakob verkar ha utgångstankar.

Nu ska jag återgå till mitt kaffe innan jag gör mig redo för dagen. Det jag egentligen ville ha sagt med detta inlägg var:

SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER SEMESTER!!!!!!!!!!!

Take care!

Kommentarer
Postat av: emsi

fast man har semester måste man uppdatera bloggen ;P fy skäms!

2009-07-29 @ 17:31:44
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0