nedräkning

Ugg... morgontrött

Nu arbetar jag mig in på tredje veckan innan semestern, nästa vecka blir det andra veckan innan semestern - sen går det segt! ;-) Sista dagarna brukar vara ohyggligt omotiverande... Men efter det: semesteeeeeeeeeeeeeeer!

Hallelujah

De röda köerna från helgen verkar onekligen ligga kvar. Det blir lite domino-effekt när det åskar: våra köer blir röda, nätsidans köer blir röda, teknikernas köer blir röda, kunderna ser rött... Denna åska!

Lyckades lägga mig i tid igår, somnade väl 22:45 eller så. Vaknade vid kvart i två, såg att sängen bredvid var tom. Gick upp och hittade Robert geekandes framför Xbox:en. Han kom och la sig och somnade då som en baby, själv lyckades jag inte somna om på ett bra tag. Så frågan är ju hur mycket sömnvinst jag fick av min tidiga kväll? Men bra att försöka få in en ny sovrutin om inte annat!

Dags att dra mitt strå till stacken och slänga mig in i svaret igen. Men först - mer koffein.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0