måndag

Måndag och två arbetsveckor återstår!

Kom in på skolan! Yiiiiah! Så till hösten sätter jag mig med näsan i skolboken och läser arbetsterapi, spännande och nervöst på samma gång.

I helgen var det dags för den årliga stugfesten hos Peppe, lika trevligt som vanligt. Kvällen bestod av grillning, brännboll, bastu och bad. Som vanligt satt jag spikad i bastun och väckte beundran hos karlarna eftersom jag var den enda tjejen som stannade kvar länge i bastun. Jag och Robert var först in och sist ut. Alla timmars bastubadande varvat med öldrickande (vatten? vad är det?) och värst - spritdrickande (någon som lät en flaska gå runt, smart idé det där - sprit i en varm bastu...) gjorde att min söndag inte riktigt kunde upplevas på rätt sätt. Varvade soffliggande framför tvn med pizzainköp och godissnaskande. Men men, är bara stugfest en gång per år!

Här kommer lite bilder från kvällen:



Blev lite smått avis på Peppes coola vattenskoter... Som tyvärr var trasig kvällen till ära! (so he says...)

Nu ska jag göra mig redo för stugan, våra släktingar från Sundsvall är på väg upp så det bjuds på middag! Trevligt!!!

Take care!


Kommentarer
Postat av: Elin G

Tjohooo, grattis att du kom in!! =D =D

2009-07-13 @ 16:44:28
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Emsi

grattis darl! när börjar allvaret? ;) nollning först gissar jag :D

2009-07-14 @ 01:18:40
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Lindson

Grattis att du har kommit in! :)

Skönt att du har nära till semestern nu, jag har 4:a pass kvar efter idag :)

2009-07-14 @ 12:25:59
URL: http://lindson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0