back in business

Nåjo, då var man tillbaka på jobbet. Igår var första arbetsdagen, jobbade endast tre timmar men var helt död efteråt, som en däckad höbal med huvudvärk. Mycket p.g.a psykisk anspänning kan jag tänka mig, ni vet när man går en hel dag och gruvar sig inför jobbet där man inte varit på länge. Vi hade flyttat om i teamet så var lite svårt att hitta min plats men med lite guidning kom jag rätt. Istället för att sitta inne mot hörnet sitter jag nu rakt framför chefen. Hmm. Men antar att det är någon annans tur att sitta bra till!

Sitter i telefonkö till Hermelinen, ska förnya ett recept. Efter att ha blivit ombedd att ringa åter ett X antal gånger p.g.a för mycket kö så har jag nu hamnat på plats 5. Suttit där snart 10 min. Men har ingen panik, börjar först kl 15.30. Före det ringde jag lönecenter och dubbelkollade så jag hade rätt antal semesterdagar och även till Komvux så jag är registrerad inför vårterminen. Prima ballerina med effektiva dagar!

Detoxen går rätt så bra, sitter just nu och dricker min dagliga morgondryck bestående av varmt vatten med pressad citron i. Sen blir det frukost. Egentligen är det morgondagen som kommer bli intressant ur detoxsynpunkt, eftersom jag då börjar kl 07:45 = riktigt tidig start = stort behov av morgonkaffe. Kommer jag snubbla halvvägs eller klarar jag det? Ska försöka lägga mig i tid ikväll så jag fixar det!



(Nu är jag på plats 2...)

Har tagit tag i träningen igen. Promenerat har jag gjort under hela julen men i söndags snörde jag på mig gymoutfiten och drog iväg till Inpuls. Tänkte köra favorit i repris idag innan jobbet, promenera in, köra gym och sen jobb. Men först lite bovetegröt med bär och frukt!

(Plats 1.. Dags att lägga ner bloggandet för stunden)

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emsi

vad duktig du e som tagit tag i träningen oxå! Du ska se att det går bra imorn, tänk på mig som börjar 08:15 varje dag och inget kaffe sen förra året ;) Slut efter massagen men det är jättekul :D ring mig när du fått schemat så kan vi prata sthlmsresa hihi! PUSS

2009-01-13 @ 20:51:52
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: lina

Hehe.. Jaa.. Det har ju varit lite mycket nu på senaste tiden så bloggen har liksom fått lega lite på is.. Jag ska verkligen försöka bättra mig! Massor med kramar!!!

2009-01-15 @ 08:00:06
URL: http://lliinnaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0