självstudier

Självstudier dagen till ära, känns fantastiskt skönt. Även om jag kommer jobba på i alla fall, men just detta med att stiga upp när jag vill (alltså 10:15 idag), ta en promenadpaus och klunka egenbryggt kaffe. Vi är otroligt nog klara med bägge rapporterna, ska läsa igenom idag för att kontrollera stavning. Ser inte framemot att läsa in mig på två andra gruppers rapporter i helgen (en om energi och en om trafik) för att opponera på tisdag. Känns väldans kul att göra det i helgen då vi får rapporterna fredag. Not. Men idag står det tentaplugg på schemat!

Jag och Robert har än en gång lyckats gå om varandra hela veckan. Mån-tis har han haft stängning, börjar då kl 13:30 och slutar 22:15. Eftersom jag pluggat hela dagarna har vi inte setts förrän kvällskvisten och då har inte flickvännen varit i mänskligt tillstånd! Idag slutar han kl 20 men jag ska ändå iväg till mapa på framflyttat adventsmys och intensivplugga före det. Så dagen är späckad som den är. Istället fick vi äta en mysig frukost tillsammans! Ser ni mjölkpaketen? Jag började fundera på varför det är olika lång hållbarhet, att den ekologiska håller en dag längre totalt. Borde det inte vara tvärtom att den ekologiska blir gammal först??


Vi åt en stadig frulle inför en dag full med jobb/plugg

Nu ska jag brygga upp en kanna kaffe för att väcka hjärnkontoret. Försökte ringa systeryster för att höra om hon och Guldus skulle med på en promme i dagsljuset men min mobil fungerade inte?! Gick inte att ringa någon, ingen skillnad efter omstart. Hmm. Då man märker hur beroende man är av mobben! Får försöka på nytt snart.

Take care!

Kommentarer
Postat av: sanna

vilken superfrukost!! :) jag är svindålig på att äta det, mår nästan alltid lite illa på morgonen. idag tex, åt jag två rocky road, bra då ;)

2009-12-11 @ 07:57:55
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0