dagen efter

Vilken dag igår! Var helt färdig på kvällskvisten. Först upp och iväg till BM kl 9, sedan fixa i ordning här hemma, Emelie och Jakob kom, Emma kom, slänga i sig middag, pling-plong så kom första familjegänget! När släkt och familj var här på kvällen räknade vi till 14 personer...! Vi fick bära in köksbordet i vardagsrummet så alla rymdes samlade. Men trevligt var det! I egenskap av värdinna hann jag tyvärr inte slita fram kameran...


Fikabrödsfatet

Nu sitter jag och äter frukost, dagen till ära rågbröd (wiee fullkorn som smakar, äntligen!) med avokadosmör, chai-thé och grape! Känner mig lite småbakis och seg. Blandning av sockerchock och fullspäckad gårdag I guess. Fortsätter idag -  vid 11 kommer farmor hit, senare på eftermiddagen skulle Roberts päron kika förbi. Sedan nyårshandel, som resten av Luleå är jag rädd för. Imorgon vankas det middag hos Cia, Peter och lilla Maya. Perfekt lugnt nyår för ett preggo alltså!


Dagens frullebulle

Dags att masa sig ur morgonrocken och klä på sig värdinnerollen!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Elin G

Tack för mycket trevligt och gott fika igår!! =)

2009-12-30 @ 15:28:33
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0