detox day 3...

...och motivationen ligger inte på topp! Trött, seg, smått nedstämd.. Denna trötthetsdimma lämnar mig inte, en kopp kaffe och jag är alert! Suck... Kanske beror på att jag kommit in i en fas där mat äcklar mig. Eller rättare sagt maten som ingår i detox. Delvis därför jag fick lägga ner mitt liv som vegetarian, att jag började äcklas av alla rätter jag åt. Vilket just nu gör att jag inte äter ordentligt, något som inte direkt boostar upp humöret. Får se om det går över/jag kan hitta nya rätter, annars måste jag börja äta "vanlig" mat igen... :S

Såg en snutt av filmen Once häromkvällen innan jag snabbt zappade vidare, eftersom jag vill se den på riktigt någon gång. Hann i alla fall höra en låt och jag det var kärlek vid första öronkontakten.



I just love it! Nu kom Roberto hem från jobbet, ska gå och pussa lite på honom! Även ta ut mina äppelchips ur ugnen, lite kvällsgott.

Take care

Kommentarer
Postat av: madde

Oj, ja jag avundas er inte.. detox.. det skulle jag aldrig fixa:)

2009-08-26 @ 21:35:11
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: emelie

det är abstinensen som snart lämnar kroppen!=))

2009-08-27 @ 08:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0