sömndrucken

Haha, ja vad säger man. Ibland är man mer kvällstrött än annars, vilket jag var igår. Robert slutade 22.15 igår, kom hem vid 22.30. Jag var riktigt trött, lite småförkyld i kroppen dessutom. Alltså lagomt roligt sällskap. Jag övertalade honom att vi skulle gå och sova vid 23, då programmet jag kollade på tv slutade.

För säkerhetsskull pussades vi godnatt innan han borstade tänderna, litade inte på att jag skulle kunna hålla mig vaken. Mycket riktigt, slocknade så fort jag la mig i sängen. Han å sin sida låg och läste till halv två.

Mitt i allt vänder jag mig mot honom och utbrister: "Det luktar ormbett!!!!"

Öh. Ormbett?!?! Fråga inte.

Sen blev jag sur på honom för att vi inte hann ligga och kramas innan jag slocknade, så låg och småboxades på honom. Jag blev alltså sur på honom för att jag somnat. Haha. Drömlogik, säger jag.

Fredag idag, wieeee!

Kommentarer
Postat av: E

haha han får stå ut med mycket karln! :P

2009-04-17 @ 18:46:36
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hahaha, sara vad gör du riktigt i dina drömmar? :P

Pussen

2009-04-17 @ 22:40:05
Postat av: E

håller ida på med reikihealing!? haha du e lyckligt lottad du :P Nu gäller det bara att få dig hit till orsa nästa termin, ska banne mig värva dig till skolan hihi!

2009-04-18 @ 00:49:29
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0