jobb

Sitter på jobbet, hur kul är det på en skala mellan 1-10? Minus 10. Well. Men men, jobb = pengar, pengar = shoppa!!!!

Någon mer än jag som är helt begiven på hjortonfil? Kan inte förstå vad det är, helt beroende. Hade jag fått bestämma hade jag ätit det morgon, middag, kväll. Nu begränsar jag mig till frukost och kvällsmål. Inte direkt smalfil, men det får vara. Inget i mitt liv just nu är smalt, men det får också vara. Så är det när man är mitt i karusellen!


Igår köpte vi en bäddmadrass. En stooor, så vi slipper ha en glipa mellan oss! Och idag mina vänner har vi spenderat på en säng! YEY! Hittade en på blocket för 2000 kr, ordinarie pris 5100 kr. Vi hade egentligen tänkt köpa en från IKEA för ordinariepris 1800 kr, så blev inte så mycket dyrare och nu fick vi en mer originell!



Ser ut som den på bilden fast våran är i valnöt. Lite mörkare trä alltså. Snygg som bara den! Nu måste det bara inhandlas lite konstverk till väggarna så kommer sovrummet vara komplett.

Snart inflytt, iiih! Spännande värre. Jag har en bild av lägenheten, men ska bli intressant att se den igen. Var ju endast där i max 10 minuter och gått en tid, så hjärnan kan nog ha hittat på en och annan detalj.

Känt mig riktigt harmonisk sista veckan, vilket jag för mitt liv inte kan förstå. Harmoniskare än på länge. Mitt i kaos och grådaskigt väder? Well. Jag tackar och tar emot! :-)

Nu dags att jobba lite. Väntar på 20:15 rasten då jag och Robert ska smita iväg till Kioskbaren och köpa... eh.. frukt. [ host host ]

Take care!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oj vad spännande med hjortronfil! Har inte smakat det, visste inte ens att det fanns. Men hjortron är ju gott :) Kanske vore värt att testa..!

2009-04-28 @ 20:20:28
URL: http://eling.webblogg.se/
Postat av: Pernilla

ja eh...frukt host host är gott ;) Hihi :P Åt första tip top-glassen idag mitt i tentaplugget...sugar rush is the shit ;)

2009-04-28 @ 20:33:01
URL: http://perdyy.blogspot.com
Postat av: Linnea

Det där hjortronfilet är helt gudomligt!! =)

2009-04-29 @ 10:01:43
URL: http://linnch.blogg.se/
Postat av: E

vågar inte testa hjortonfilet, då vet jag att jag kommer vara fast i another addiction! :P faaast kanske offrar mig nån dag hihi.

vad skönt att höra att du funnit harmonin trots allt kaos, se nu till att upprätthålla den :)

imorn drar jag till malmö för att fira valborg, sen danmark över helgen. iiih! vad har ni för valborgsplaner?

2009-04-29 @ 11:18:40
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: madde

Åh vad kul med ny säng. Vi skulle också behöva en. Våran är hemsk. Smäller, knakar, knarrar så fort man vänder sig. Dessutom har vi en monsterglipa mellan oss som inte är särskilt skön.

Kul med ny lägenhet=)

2009-04-29 @ 16:18:11
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0