be happy!

Försöker verkligen intala mig själv Don't worry, be happy, eftersom det känns som att hela jag just nu är ett oroa-sig-för-allt-paket. Det löser sig!

Nu är det framförallt några saker som maler. Hur kommer jag ha råd med nya lägenheten när jag börjar plugga till hösten (vilket är planen)? Vi har inte ens fått rätt på någon bilplats...! Nu när vi tar lägenheten, hur ska jag kunna få för mig att spontan säga upp mig från jobbet? Går inte ekonomiskt... Hur ska, hur ska, hur ska..... osv.

Får försöka att släppa framtidskollen och i stället leva i nuet. Saker och ting brukar alltid lösa sig till det bättre, vare sig jag vill eller inte. Och det mesta är ingenting jag kan påverka genom grubblerier!

Var på PSI igår med Pernilla, vilken energy boost! Verkligen überskönt. Har saknat träningen. Vi har även planerat en veckomeny, med rum för lättlagad snabbmat eftersom vi mer eller mindre jobbar om varandra och den tid vi ses måste vi hinna plocka ur det sista från Roberts lägenhet.

Irriterande, går inte att ladda in bilder... Hade tänkt bjuda på en bild från gårdagens frukost, min goda smoothie med macka till, fungerade inte att ladda in bilder här då heller. Dagens såg i stort sett likadan ut, men idag provade jag dessutom att sätta en halv avocado i smoothien, mmmmmm! Krämigt och gott!

Nu kaffe och plugg.

Kommentarer
Postat av: E

ska bli så spännande att se ny-stället sen! e bara så synd att jag missar allt stort som händer hemma, känner mig som en åhörare i allas liv bara... :/ Don't like.. får ta igen allt i sommar! ;)



Oj avocado i smoothie, det var nåt nytt. allt löser sig ska du se, just keep a positive mind! har du funderat vad för utbildning du ska söka??

2009-04-06 @ 11:44:23
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0