bloggtorka

Det blåser rätt mycket ökensand här över min blogg... Typ tystare än i graven. Snudd på.

Fredag idag och som vanligt: TGI FRIDAY!

Ska bara ta det lugnt ikväll, planerat en riktig myskväll bara jag och Robert. Första gången denna vecka vi ska fixa middag tillsammans, jobbar helt olika och sen diverse aktiviteter. Men idag ska vi fixa en lasagne på färska lasagneplattor, tacokryddad quornfärs, mozzarella, färska tomater och champinjoner, basilika m.m. Till det är det planerat en blandad ruccolasallad och ett glas vin. Dessert: choklad!

Imorgon bjuds det på inflyttningsfest hos Stina, har flyttat till Skurholmen. Ännu en som blir skurholmsbo, snart bor hela min bekantskapskrets där! Utom jag då.

Har ni några förslag på bra höstaktiviteter? Sommaren har ju sina, vintern sina. Men hösten då? Mysa inne med tända ljus och thé, promenera bland höstfärgerna... Men mer då? För att lysa upp mörkret till snön kommer :-)

Har inte mycket mer att tillägga just nu. Tillbaks till jobbet nu. Trots allt det jag får betalt för.

Kommentarer
Postat av: Elin G

Man kan sticka eller virka nånting=) om man nu gillar handarbete. Typ lovikkavantar, eller en halsduk. Det är ett ganska roligt höstprojekt, lite terapiarbete sådär :)

2008-09-26 @ 22:40:21
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0