måndagsklubben

Helgen flög förbi, precis som den har en tendens att göra. Och nu är det måndag och jag sitter här och försöker ta tag i mitt pluggande. Måste säga att det går sådär, hittar ständigt på undanflytker. Som nu, skriva lite i bloggen. Har även satt på en kaffepanna och tänkte avnjuta kaffet med resterna av Roberts söndagsgodis. Mitt eget tog slut illa kvickt men hans är kvar och jag vet vart påsen är.. Haha! Behöver faktiskt lite uppmuntran mitt i allt plugg.

Igår var det en bakissöndag, rätt skönt med såna helslappa dagar när man tillåter sig själv att verkligen inte göra något vettigt alls. Var inställd på det sen förut så riktigt laddat upp inför en hemmadag. For ut två gånger, första för att hämta hem sushi och andra för att svänga förbi Godishuset. Kan ju tillägga att mitt stegräknande fick sig en rejäl svacka i formkurvan, slutade på ynka 2500 steg. En bra bit kvar till 10 000, tur att jag legat i överkant tidigare dagar så snittet ändå blir bra!

Nä dags att göra ett ryck med skolan. Börjar kl 18.15 idag, är för att jag har två heltidsdagar med utbildning nu tisdag-onsdag, och eftersom jag bara jobbar 75% så får jag tillgodoräkna mig timmarna jag jobbar extra nu under utbildningen. Så idag börjar jag två timmar senare, och fredag slutar jag kl 11.45! :-)

Slutar med att bjuda på en vimmelbild från i lördags, det blev att fara till Cleo eftersom resten av gänget ville dit. Trots mina och Roberts protester. Och hur det nu är så hamnar man alltid på vimmelbild efter ett par glas trots att jag varje gång efteråt (i nyktert tillstånd) säger aldrig mer.


Kommentarer
Postat av: emelie

haha tur att jag inte var med på vimmelbild med mina munsår!!!!! hahahaha

2008-10-21 @ 07:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0