Lista

Jag är inte så mycket för alla dessa listor som finns i överflöd överallt, men fastnade för den här. Haha, roligt!

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Ja men plugga du så du får lite gjort idag

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag städar lite

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?

Haha jag vet allt om alla

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Kanske kan kika förbi imorgon på kvällen om du inte har nått annat för dig?

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?

Jag behöver fundera lite och smälta dagen

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hallå!

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Haj tjejen, vad görs?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Vad sägs om Anna Skipper ikväll?

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Tre män diskuterar sexställningar

10. Din romantiska replik?
Vad är det för likhet med att köpa ett IKEAbord och att plocka med sig en blondin hem?

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
King

Hahaha. Tycker dom slumpade sig rätt bra i många av fallen. Var ju verkligen bara kolla upp i taket, räkna till tio, skriva ner meningen, tillbak till inkorgen, fortsätta bläddra neråt under räkning. Men svaren blev ändå passande.

Full fart mot helgen. Som går i jobbandets tecken.


Kommentarer
Postat av: Elin G

haha!! Jag måste sno den här listan också =)

2008-10-03 @ 14:55:09
URL: http://eling.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0