Helgjobb

Goddag!

Dags för ett livstecken! Jobbar helgen, känns ändå helt okej måste jag säga. Sedan jag gick ner på 75% känns inte helgerna sådär fasligt övermäktiga. Eller också beror det på att det är höst och man ändå mest har lust att krypa upp i soffan framför en film med något gott att knapra på. En aktivitet som fungerar alldeles utmärkt även med helgjobb!

Var på hockey i torsdags, vi fick fribiljetter av Emelie och Jakob. Var faktiskt riktigt bra, hockey ska ses live. Bra match men surt avslut.

Annars då? Jag knegar på med stegen, försöker i alla fall komma upp i 10 000 steg per dag. Ibland ligger jag väldigt på gränsen, de dagar då jag tränar samtidigt blir det betydligt mer. Försöker även komma igång med träningen så jag i vart fall tränar ett par gånger i veckan, gått rätt bra hittills.

Till alla lulebor kan jag bara tipsa om att Ica Maxi har bra pris på godis just nu, 3,90 kr/kg (eller som det så fint heter numera: 39kr/kg). Vi var där och köpte ett kilo igår. Ni läste rätt, ett kilo. Gottegrisar de luxe.

Dags för jobb. Nedräkning mot lunchen. Sedan nedräkning mot rasten. Tillslut nedräkning mot SLUT PÅ DAGEN!


Kommentarer
Postat av: E

jag vill sova, men det e fest i våran lägenhet så svårt.. har flytt undan till mitt rum nu (thank god att jag inte har "vardagsrummet"!) ses snart min lilla gottegris! :)vad ska vi hitta på för rackartyg på halloween? miss uuuu!!

2008-10-26 @ 00:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0