lördagmorgon...

...kan det bli bättre??

Fått självvakna, och för en gångs skull sov jag till kl 10 (inte 7 eller 8). Strålande sol ute, så tänkte börja dagen med en smakrik frukost på balkongen. Tror det får bli fil med hemmagjord müsli och fruktsallad, sådär lagomt somrigt.

Efter det så ska jag bege mig mot stan, jag och Pernilla tänkte snöra på oss solglasögonen och sitta å glassa bokstavligt talat. Mjukglasspremiär! Även fast jag i denna stund är mer sugen på en lakritspuck, måste prova en sådan, den verkar himmelsk. Vi får se vart vinden blåser...

Jag har faktiskt inte så mycket mer att säga för stunden. Party on people!

image171


Kommentarer
Postat av: emelie

laktitspucken ÄR himmelsk!!/ från en sann lakritsälskare =)

2008-06-01 @ 05:59:04
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0