jobbisch

Working 9 to 5 nanana...

Min plan var spinning igår, och den gick om stöpet rätt rejält. Istället blev det stugan med missan, mamma och pappa, grillen åkte fram och det frossades i allt möjligt gott.

Jag har en allmän träningssvacka just nu. Blir väl i snitt ett par gånger i veckan med pump el. gym. Men inte något annat. Är van att ha en träningsbuddy, men Pernilla har svikit Inpuls för Stil, Johanna å Jenny från jobbet har drabbats av total träningstorka och ska börja träna igen först till hösten. Visst tar jag mig iväg själv, men är mycket tråkigare och undanflykterna finns närmare till hands. Nå, tar mig ju iväg åtminstone två gånger, får vara glad för det! Planen är ju som sagt att börja jogga också...

Rätt soft att jobba idag ändå, lugnt här på jobbet, jag och tre teamkollegor sitter och kör betapet. Det är som alfapet fast på internet. Sedan bär det hemåt för final i körslaget med tjejorna. Är lite smått gå-ut-sugen, inte supa skallen av sig men sitta och chilla med ett glas vin och sedan fara ut och se lite folk. Vi får se vad som händer...

Take care!


Kommentarer
Postat av: E

lät som en mysig kväll :) gissa vem som har fått så ont i ryggen så hon knappt kan röra sig!? eeeh

2008-05-10 @ 11:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0