morgonstund


Känns lite bättre idag, fortfarande upset och betänksam men så kan det vara

Fick ett oväntat samtal av Emma igårkväll, inte länge efter att jag avreagerat mig här på bloggen. Hon var också i partytagen, vi pratade lite och bestämde oss för att ta en fika idag. Det påminde mig om att jag har helt fantastiska vänner och familj, vilket gör att man lättare kan ta diverse smällar och ändå kan somna med ett leende. Tack för att du är min vän Emma ♥

Vaknade 07.09 imorse, vad är det med min kroppsklocka?! Denna gång måste jag dock säga att mycket berodde på missan, som tyckte jag var übertråkig som först var borta hela dagen för att sedan komma hem och sova, vilka fasoner! Så hon härjade på hela natten/morgonen och tro mig, hjälpte inte att stänga sovrumsdörren för det provade jag.

Nu när jag lika är vaken så tänkte jag faktiskt fara in på bodypump 09.45 sådär lite hastigt och lustigt. Sedan fika med Emsi och ikväll blir det systerkväll då jag och Hanna bunkrar upp med grönsaksdip (systrarna vet inte om att jag vill byta ut godisskålen och chipsen än, men de är nog hyfsat lättövertalade) hos Ulle och killarna framför melodifestivalen. Sista deltävlingen! Jag som alltid är så anti melodifestivalen, eller åtminstone detta nya upplägg med tusen deltävlingar med diverse kända artister, såg första deltävlingen och sedan blev jag som lite småfast.

Nej nu är det dags att slänga sig i träningskläderna! Jag lockade håret igår, riktigt grym dagen-efter frisyr måste jag säga. Skulle jättegärna permanenta mig men håret ser ut som ett kråkbo när permanenten är halvt utväxt så mnaae.

Take care!

[ over and out ]

Kommentarer
Postat av: emelie

Men...men...vad e det som har hänt?? vi får ta en date nu snarast!! Puss

2008-03-01 @ 09:26:34
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: E

Tack för att DU finns! me love u long time baby ;)

2008-03-01 @ 18:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0