bloggtorka

Jag har, som synes, haft bloggtorka. Och har det fortfarande, för att vara mer precis. Jag har noll och ingen inspiration att skriva just nu, varken tid eller lust. Kanske har det med sommaren att göra, kommer kanske tillbaks framåt hösten. Men just nu känns det inte aktuellt att blogga :-P

Men får jag något il framöver så kladdar jag ner ett par rader lite då och då, men räkna inte med lika ofta som förut...

Stängning idag btw, hann ligga ett tag på stranden iaf! Och sen direkt jag kom till jobbet blev vi bjudna på glass! =D
Blev Magnum Mayan Mystic för mig (eller vad den nu hette). Den var faktiskt god! Var lite skeptisk, blandning av kanel, honung och muskot kan antingen vara hit eller katastrof. Men var riktigt smarrigt!

Tillbaks till jobbet.. Jag vill inte.. Var vill jag? Ut i sooooolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0