Sol


Sitter här på jobbet och fick en lucka över, så följer slaviskt min impuls att skriva ett par rader här. Helt underbart väder ute! Solen skiner, snön gnistrar, -7 grader.. Toppenväder, bara kliar i skid-och utflyktsnerven. Tänk vad härligt att sitta utomhus med en mugg varm choklad och ostmackor. Lovely!

Var på styrkeintro imorse, bra att kunna vara i gymmet mellan varven, då jag exempelvis jobbar kväll och inte hinner med något pass. Efter detta tog jag en lång bastu innan jag pallrade mig hit, sitter här till 20 ikväll.

Känner mig sådär jätteharmonisk idag, träningsendorfinerna flödar, detoxen går bra (till skillnad från svackan i lördags..) och livet känns guld. Kan det vara solen som får tankarna att lätta?!

Nä du glade, back to work...

Ha en underbar dag allesammans! Glöm inte att det är fettisdag på ett par veckor...

...och löning till helgen... yey!

Kommentarer
Postat av: Elin

aah, så härligt med jätteharmoniska dagar :)

2008-01-24 @ 18:13:11
URL: http://eling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0