God jul!

Här kommer ett snabbt och kort litet julaftonsinlägg. Precis kommit till mamma efter en frisk promenad i den bitande kylan. Skönt sätt att vakna till liv på! Kom lite tidigare för att kunna hjälpa till med det sista julstöket.

Robert han jobbar, sedan far han till sina föräldrar i Sunderbyn och så får vi fira ihop efter det. Smusslat ner en julklapp till honom i hans julklappspåse fast vi inte skulle köpa något mer åt varandra, kunde inte låta bli...

Mitt i all julstämning fick jag höra om en bekant som förlorat sin mamma idag, något som verkligen berörde och jag känner stort medlidande med alla inblandade. Det går knappt att föreställa sig att en nära anhörig går bort och allra minst på en dag som denna. Tankarna är hos denne och deras familj.

Som avslutning vill jag önska alla en riktigt, riktigt God Jul med massa god mat, klappar, fin stämning och Kalle Anka!

GOD JUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0