mätt å gla


Trots att jag slutade kl 18 idag, vilket får det att kännas som att jag inte gjort mycket mer än jobbat, så känner jag mig glad och tillfreds.

Promenerade in till jobbet i snöstorm, iklädd perfekt snöstormsutstyrsel med täckisar och tjock halsduk. Gick även hem, denna gång i fullt solsken. Lite mer missanpassad klädstil kanske.

Idag har jag tagit 25 samtal, och jag är jättestolt! Varit väldigt lugnt på telefon, ibland så mycket som 10 min mellan samtalen. Hållt ner samtalstiden till ca 8 min vilket är det vi ska ligga på. Nu har jag inte haft några krångelärenden heller, men i alla fall. Lite nöjd måste man få vara!

Har dessutom lyckats få träningsvärk i magen, inte varje dag vill jag lova. Beror det på att jag slappat efter med träningen och därför reagerar min kropp så fort jag rör på mig, eller att jag tagit ut mig ordentligt? Jag tror bestämt på det senare.

[ Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne ] - Tänk att vädret gör så mycket för humöret!

Nu nedvarvning i soffan framför Anna Pihl. Softish.

image141

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0