lovely monday


Måndag igen, och nu är det allvarets allvar - dvs nu går vi in på "riktigt" schema (förra veckan hade vi alla i teamet dagtid).

Så idag jobbar jag till 18, sedan stundar en arbetshelg. Mja. Mja.

Imorgon är sista ansökan till högskolan. Känner att jag måste hitta på någon utbildning att söka, mest för sakens skull. Så jag har en back-up plan ifall allt skiter sig. Tror bestämt jag ska ställa en påminnelse så jag inte kommer ihåg det först i slutet av veckan.

Jag har lyxat till min veckohandel och köpt gravad lax att ha på morgonmackan. Det är nästan så man längtar tills väckarklockan ringer och man får stiga upp och njuta. Mmmm...

Tillbaka till telefonen. Jag. Vill. Inte.

Kommentarer
Postat av: E

Vad täntke du söka!? måste kolla om jag hittar några kurser nu innan det e för sent..
åh vad gott med lax-macka! får man komma på frulle? :P

2008-04-14 @ 22:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0