fredag!


UNDERBART! Äntligen fredag! Känns extra skönt med tanke på att jag jobbade förra helgen.

Så ikväll packar jag ihop både mig å katta' och far ut till stugan för skön avkoppling. Hade dock sett framemot ett något roligare väder, eftersom det varit konstant sol i typ två veckor. Men men... Blir nog avkopplande i alla fall! Sitta framför brasan och mysa. Sen imorgon så blir det klackarna i taket, Pernillas födelsedagsfest. Hon har hyrt lokal på Mjölkudden, blir lite lekar och sådant. Väldigt trevligt, hoppas jag...

Alltså. Nu är hon billig. Katten alltså. För det första.. Imorse gjorde jag dagen till ära frukostvälling. Stod och gottade ihop sig på spisen, och så ser jag katten stå och lapa direkt ur kastrullen. I mitt stressade morgontillstånd fick jag snudd på hjärnblödning. Sedan går jag in i vardagsrummet, och ser en 1*1 dm stor flaga tapet ligga på golvet. I fasa sneglar jag upp på väggen och ja - ett stort beige/vitt hål stirrar tillbaka.
Med andra ord kommer jag få tapetsera om. Och har snygga special tapeter med designstuk. Helvetti hei.

Snart första rasten, då jag ska slurpa lite blåbärsthé och äta min macka med mosad avocado och groddar på - mmhmmm!!!

Kommentarer
Postat av: sanna

probiotikan har kommit in! :)

2008-04-25 @ 20:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0