Pirate bay

Jag kan skriva kortfattat också, tänkte jag bevisa för mig själv idag. Gårdagen fick en väldigt skön start med den omnämnda yogan, efteråt strosade jag och Pernilla runt på stan innan vi hamnade på biblioteket. Lånade böcker, har saknat att läsa. Perfekt avrundning på kvällen, och istället för att dumklicka vid datorn eller slötitta på tv när man har en stund över så läser jag härmed en bok.

Sedan gofika hos Emelie, innan nykter förfest hos twinsen och kåren. Vilken flopp, inte kul alls. Men men. Svinhalt, på vägen till Emelie regnade det, sedan mot kåren hade det fryst på. Tur att jag bytt till vinterdäck i veckan!

image7

Idag tänkte jag bara ta det lugnt, läsa mina böcker, dricka thé.. Senare ikväll blir det boxning! Skönt!

Can you give me the strength to face the reality?

Take care!

[ over and out ]

Kommentarer
Postat av: Lindson

Tuff bild! :)

2007-10-29 @ 11:08:45
URL: http://lindson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0