Vardag

En vanlig dag, en måndag som vilken annan.

Dagens + lista

1. Hela teamet blev utbjudna på lunch av chefen på Kulturens hus. Gott och trevligt!
2. Fått nytt team, 7 st nya har kommit till oss, kul!
3. Yoga direkt efter jobbet, en viss del av stressen släpptegenast. Och oviga musker töjdes ut.
4. Tagit fram min röda vinterjacka, glömt bort hur mycket jag gillar den!

Dagens - lista

1. Stort jävla minus för att jag i slutet av dagen fick veta att kund sökt mig och jag ska inleda morgondagen med ett obehagligt kundsamtal. Uuuh.
2. Irriterande känslan av att någonting ligger och pockar som måste göras (anldeningen, se ovan)

Längtar till fredag, då vi ska ha övernattning på Nordkalotten med alla fast/bredband team. Övningar och sedan mat/musik/partaj. Nytta och nöje ;-)
Brukar tydligen inte vara helt nykert... Och folks engagemang brukar tydligen vara starkare under fredag dag än lördag morgon, hee.

Nu ska jag dansa vidare, duscha, göra ansiktsbehandling och dega ihop med en bok. skönt.

Här hade det passat bra med en käck slutkläm, eller någon djup tankeväckande livsfilosofi. But I'm sorry, har kortslutning.

[ ...and I'm the greatest lie to walk this streets and I stumble on my own feet ]

Take care!

Uppdatering 15 min senare:

Kan bara kallt (ha-ha.) konstatera att någon tycker det är en bra idé att stänga av varmvattnet utan att meddela hyresgästerna. Detta upptäcktes väl på plats i duschen.

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh vad kul att du också har en blogg :) Med tanke på hur sällan vi ses och ens hinner höras av så är ju detta ett utmärkt sätt att hålla sig uppdaterad om vad du pysslar med:) Hoppas allt är bra! Skulle var så kul om vi kunde ses snart!

2007-11-05 @ 21:53:51
URL: http://tildesmamma.webblogg,se
Postat av: Emelie

Jo det är min bok, jag har köpt den=) du får absolut låna den när jag läst ut den! Så får jag se om den du läste var läsvärd sen=))

2007-11-06 @ 08:18:49
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0