saturday

Jag älskar avocado! Finns det överhuvudtaget någonting som är godare? Det vette tusan. Klart det finns en hel del som är otroligt gott men avocado är ständigt återkommande. Som den är, mosad,  i sallad, skivad eller i geggor - I just love it! Kan tilläggas att jag just mumsat mackor med avvosmör och groddar - mmmmmm!

Känns lite bättre med planeringen än igår, har gjort mitt skolschema och fått överblick på vad som gäller. IKEA blir det mest troligt nästa helg, löningshelg och allt. Vi gick ut en promenad igår eftersom jag behövde rensa huvudet och vad fungerar väl bättre än lite shopping som plåster på såren?! Bebis fick äntligen de byxor jag spanat in för några veckor sedan:


Ett par somriga byxor

Rosa tänker ni nu - vad hände med könsneutrala kläder? Jaa alltså, vi tänkte såhär... Kikade som sagt på dessa för några veckor sedan, de kostade då 79 kr på rean. Lite väl för att chansa. Nu kostade de 39 kr. Jag har inte släppt byxorna sedan sist, så nu var det verkligen som att brallsen skrek "Kööööp miiiig!". Är det en liten pojke för vi helt enkelt ge honom en väldigt grabbig överdel. Eller en blå tröja med namnet tryckt på framsidan. Undanröjer alla tvivel. För jag blev kär, och det är ju faktiskt barbafamiljen. Hur nostalgi är inte det på en skala! Studsande, formändrande barbisarna. Dessa bad om att få flytta hem till oss.

Ska på stan med Emlan nu, hitta present till Madde och hon skulle på bolaget för att inhandla dricka inför kvällen. Kanske provar mig på en alkoholfri öl igen och tar med, en som inte smakar socker. Bäst jag skyndar mig, Emelie blir så bitsk när jag är sen...!


Take care!




Kommentarer
Postat av: sanna

den är den! :)

hur går det för er med lägenhetsletandet?



och du, jag förstår att du blev kär i dom supersöta byssorna!! love barba säger jag bara :)

2010-03-20 @ 14:44:02
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha det har blivit en aning bättre med tidshållningen, men inte helt bra!!=D

2010-03-21 @ 13:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0