kaffe

Läste precis Emelies blogg där hon hyllade kaffe och kan inte annat än hålla med. Som nu; första koppen kaffe på morgonen, en skvitt mjölk, fötterna på skrivbordet och läser bloggar. Vi är hos mapa och har kattvård, Robert sitter och läser morgontidningen och jag passar på att surfa lite med Cindy i knät.

Jag klarade gårdagens dugga! Yeeey! Riktigt skönt. Inga direkta supermarginaler men gör ingenting. Vet ändå att jag kommer måsta nöta en hel del mer för att förstå. Men nu fick jag mina två bonuspoäng som jag har till godo inför tentan. Två veckor kvar till nästa dugga, bara att köra igång från måndag.

Vet ni vad? Den gravida sömntutan for ut på krogen vid 22-tiden igår! Inte illa, jag är imponerad av mig själv. Robert slutade 22, hade ett par kompisar som skulle spela på Jazzomat. Jag tänkte att det kunde vara kul att se lite folk så jag joinade. Var mycket trevligt! Drack min cola, knaprade lite chips och satt och garvade åt karlarna som höll låda. Blev rätt imponerad av deras fascination för magen, ni vet riktiga inbitna ungkarlar som måste komma fram och känna, fråga massa frågor etc.

Däremot skulle jag nog ha druckit en sprite istället för cola. Eller kanske en Loka. Vi kom hem efter tolv och jag var inte trött någonstans. Robert som jobbat och dessutom fått i sig ett par öl såg rejält sömndrucken ut. Dessvärre var hans flickvän hyperpigg till runt 2-tiden. Han blev säkert jätteglad när jag dessutom vaknade vid 8 imorse pigg som en lärka. Tro mig, kommer sova middag idag för att inte däcka ikväll. Och jag tror jag nattar Robert också.

Nu ska jag snutta lite på bebisarna innan vi tar tag i dagen. Får se vad som händer, stadsbesök eller inte. Restaurangbesök ikväll eller inte. Den som lever får se!


Take care!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Njäää, vi söker en 3:a, främst kring bergviken just nu då jag vill kunna gå till skolan. Visst är det så att priset bli billigare om den ser lite "skabbigare" ut, några penslar och en burk målar färg kostar ju inte så mycket och många biliga och små förändringar ( målning av kökluckor, byta handtag, fogfärg osv) kan göra mycket! :D

2010-04-10 @ 11:19:31
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: Emsi

aaah gimme some coffee for christ sake! chai i all ara men riktigt "svenskt" kaffe gar inte av for hackor ;) langtar sa efter ice coffee, itne i\hittat nan bra an...

grabbarna halsar till dig, pratar om din blogg och bilder pa magen. Raja tror att du ska fa en kille, och flera som verkar halla med honom. vad tror ni?

2010-04-10 @ 12:20:41
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja jag kände hur jag började koka inombords när hon började ifrågasätta mig. Ja tänkte gud nåde dig om du fortsätter då slänger jag ner dig för trappan. Du bråkar helt klart med fel person idag haha.. Men jag slapp ju som tur var :-P



Aha okej på så vis. Nå det är väl inte nå jobbigt att gå till sjukgymnasten en gång först egentligen. Är nog bara jag som hittar massa bortförklaringar. Nå får se.



Mm jo det känns jätte mysigt där men det ser rätt mörkt ut tyvärr. Vi står fortfarande 3:a fastän sista dagen var i torsdags. Tror bara att vi står kvar tills dom som är före har skrivit kontrakt och sånt. Men,men..



Får hoppas det löser sig för er också snart. Dessa karlar och måsta ta bilen alltså hehe. Känner igen det.



Förresten har du koll på när man bör kolla upp och skicka in för mammaslanten å sånt? Hur långt innan alltså. FK har ju inte precis det bästa ryktet då det gäller att ta tag i saker menar jag..?

2010-04-10 @ 22:22:10
URL: http://sandrazzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0