Well

Efter en dag med både plugg och jobb så tog jag en välbehövlig paus ikväll och segade ner mig i soffan. Vi köpte lite choklad (shame on me) trots att det bara är ett par dagar kvar på nyttiga veckan. Men vi får trösta oss med att vi bara köpte en 100-gramare, och dessutom 70%-ig. Med våra mått mätt är det rena "100 Kcal dieten". Gott var det, även om Robert gnällde resten av kvällen över hur sugen han var på choklad och hur blodad tand han fick. Den karln är värre än jag på choklad, och då kan jag ändå skylla på kvinnliga hormoner, tss...

Kvällens visning

Vi såg en film som hette "He's just not that into you", en romantisk komedi/drama. Lite tveksam mot sådana filmer, kan lätt bli lite mjäkigt. Men icket, sådär lagomt sockersött och väldigt igenkännande! Given för tjejkvällen, utan tvekan! Blödig som man är mellan varven kunde jag inte låta bli att sitta och småsnyfta för mig själv. Helt klart sevärd film i mina ögon! Bra skådislista: Jennifer Aniston, Jennifer Connelly (vilka ögon den kvinnan har!), Scarlett Johansson, Drew Barrymore, Bradley Cooper (Will från Alias, ni vetl) och Ben Affleck (är han verkligen så snygg som alla tycker?). Wow. Vilken lista. Måste varit fet budget på den filmen.

Nu kallar sängen och några timmars skönhetssömn innan det är dags att bege sig till rabota.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emsi

jennifer conelly är ju så snygg! om jag varit kille så... ;)

2009-05-23 @ 15:30:18
URL: http://emmsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0