nedräkningen fortsätter...

...Nu är det bara fyra arbetsveckor kvar till semestern! Hold on, be strong!

Vilket underbart väder det varit sista dagarna! Njutit för fulla muggar, i onsdags for jag ut till stugan. Satt vid vattnet och lyssnade på vågor, njöt av sommar och sol. Sedan kom robert på motorcykeln när han slutat, vi grillade hela familjen innan vi brummade hemåt. Igår satt vid med en filt på gräset och smaskade mjukglass. Och idag slängde jag mig i bikinin innan jag tog mig ut till stranden. Äntligen sommar!

Kommer slösa atk-timmar (arbetstidsförkortning som vi jobbar in) som bara den under juli, kommer antagligen vara mer less än någonsin nu när jag har nedräkning. Lika bra att tömma kontot eftersom jag inte har någon användning för det sen!

Här kommer lite bilder (bättre sent än aldrig) från midsommarfirandet i stugan!


 
Eftersom jag har tagit hänsyn till folks motvilja att jag publicerar vissa bilder här så är inte alla med... ;-)


Lill-bubben a.k.a. Guldus

Det bjöds på nubbe...  ..och man kan tro att Elin ledde ligan...


Men i hennes dunk var det vatten, däremot var det grabbarna på hörnet som chanslöst låg i topp under denna kväll:


Pappa och Robert!


Jag och Robert på midsommardagen. Robert rätt tärd.

Nu ska jag äta lite mellis innan jag ser vad dagen i övrigt har att bjuda!

Take care!

Kommentarer
Postat av: Emelie

HAHA jag blir som full i garv då jag ser bilden på Robert och din pappa när jag tänker på hur de "tävlade" =D På midsommar ska det inte finnas gränser tydligen! haha

2009-06-27 @ 15:20:57
Postat av: emelie

vad söt är är Guldus förresten!!! Puttenuttinuttnutt!!!! *så kan man inte prata med katter=))*

2009-06-27 @ 15:22:56
Postat av: ronja

Hejsötnos:)

haft en bra dag`=)

2009-06-28 @ 02:43:31
URL: http://runjas.blogg.se/
Postat av: Emelie

men vafan, spanade du in det sista kortet på MIG??!! ser ut som om jag går på nåt! hahahaha tar polisgrepp

2009-06-28 @ 20:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0