fredag part II

Precis hemkommen från en prövningsstund på Ica Maxi. Kommit rätt långt i min stressbearbetning, men vissa stunder känner jag att stressen kommer tillbaka i full styrka. Idag utsatte jag mig för två sådana stress-topp-situationer:
Jag handlade mat dagen innan helgen och jag körde bil i fredagsrusning.
Varit som en sol hela dagen, dock gick humöret i botten och irritationen steg så fort jag tagit mig halvvägs genom Ica. Robert fick en avhyvling eller två per telefon stackaren, men som tur är så är han inte den känsliga typen och vet när ilskan är befogad och när den beror på yttre faktorer. Hade dessutom "turen" att få kontrollera mina shoppingexpress varor, dvs packa upp allt jag blippat in och packat ner i påsar, lägga på bandet, packa ner på nytt. Just då kände jag att mord var nära till hands. (Kanske inte riktigt, men ni känner igen känslan)

Hursomhelst. Hemma nu. Och det goda humöret är redan på väg tillbaka! :-) Sitter och mumsar lite nyinköpta vindruvor (utan kärnor givetvis) i mina hemmakläder, kan man bli annat än avslappnad då?!

Antar en utmaning jag såg i Elins blogg, tyckte den var kul! Du går in i din bildmapp, väljer där ut fjärde mappen och i den tar du fjärde bilden och publicerar i bloggen. Helt random vilken bild det blir alltså! I mitt fall handlar det om en bild från Färjan sommaren 2007!




Kommentarer
Postat av: Emsi

den där bilden & kvällen kommer jag ihåg ;) Det lät som en rolig utmaning, så var tvungen att testa jag med :D insåg dock att jag har för organiserad bildmapp (precis gjort om dom efter årtal), hamnade i 2009-mappen med bara ett fåtal nya bilder från orsa...

2009-01-30 @ 18:25:08
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: emelie

"Ta bort bilden, annars stampar jag sönder kameran!!"....Vart tog mitt flaskvin vägen? någon som vet? Äh, jag river ner ett glas i golvet och går!

2009-02-02 @ 17:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0