kontakter

Är lite less just nu så därför kommer det vara en bitter ton i detta inlägg [ förvarning ].

ÅHHH vad less jag är på kontaktkö!!! Varför kan det inte finnas hederlig TURORDNINGSKÖ! Som ni kanske förstår är jag i lägenhetsbranschen. Och jag kan förstå varför man prioriterar sina kontakter framför andra, men just nu är jag bara så jäkla less (kanske för att jag inte har några fastighetskontakter och därför inte har några trådar att rycka i). Precis fått höra att några av de bostadsföretag där vi står anmälda mer eller mindre enbart ger lägenheter till kontakter. Pissråtta.

På lägenheten vi väntar besked på ser det mörkare ut än natten just nu, eftersom de andra paret är väldigt intresserade. Kom fram till att de fått lägenheten p.g.a - kontakter.

Är bara lite irri just nu, det går över snart. Men ville verkligen ha den där lägenheten! Suck.... Nu blir det väl ett B-alternativ någonstans där vi egentligen inte vill bo, eller så får man skaffa dubbla jobb för att ha råd att betala drömlägenheten.

Nu ska jag gå och göra en tröst-smoothie och hoppas på att mitt dåliga humör och tillfälliga uppgivenhet blir bättre. Finns ju fortfarande en mikroskopisk chans att hyresvärden ringer och säger att dom ångrade sig i sista stund.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0