semester update

Dags för ett livstecken igen! Snart halvvägs på semestern, och tur med vädret har vi minsann haft! Med anledning av detta for vi häromdagen ut på en mc-tur tillsammans med Andre. Tog färjan över till Avan, sedan vidare till Selet, via Ersnäs-Vallen till Rosvik där vi både åt pizza och stannade till på kaffe hos en bekant till Andre. Slutligen spanade vi in Andres föräldrars hus i Vallen (kärlek vid första ögonkastet - där vill jag bo! I just deras hus. Tre små gårdar som sluttade ner mot vattnet med en stor, grön äng...!), drack ännu mera kaffe och sedan bar det hemåt.



Även hunnit med en del stugboende, suttit och läst i solen, snuttat på katterna etc. Ska dit idag också, grillning står på menyn denna gång! Nedan: frukost i solen

 


Även hänt en del tråkigheter, min farfar har gått bort. Känns väldigt tråkigt. Så även med anledning av detta som vi spenderat tid i stugan!

Blev ett rätt kort inlägg, har ingen författaranda för stunden. Ska strax möta upp Pernisen för lunch på stan, bäst att börja fixa stadslooken istället för stugslashas!

Take care!

Semesterlyx...


Kommentarer
Postat av: Jenny

Verkar som att du har semester precis i rätt tajmning. Fy fabian vilket väder! Själv ruttnar man här på kontoret :( Oh va härligt med mc-tur. Kort är ett måste för mig nästa sommar!

2009-08-06 @ 18:35:06
URL: http://lillstinta.blogg.se/
Postat av: E

vilken härlig semester ni verkar ha! önskar jag kunde åka med på era mc-turer :) visst vet du att jag är född i Rosvik!?

farfar.. vad tråkig darl :( hur känns det? mår familjen bra?

2009-08-07 @ 09:47:42
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: emelie

ta det lugnt med vinet, levern ska hålla ett tag till!

2009-08-07 @ 17:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0