fullt upp

Inte blivit någon uppdatering på ett tag, har varit full rulle i det verkliga livet, utanför bloggvärlden........

Hela förra helgen gick åt till flyttstädning av Roberts lägenhet. Vi insåg rätt snabbt att en stor del av tiden fick ägnas åt alla fönster, bor man granne med SSAB och skurar fönstren cirka en gång vart åttonde år, då tar det tid! Phew...
Kände att allt flyttande tog knäcken på mig - mycket riktigt, i måndags började en förkylning nalkas som nu brutit ut så jag sitter hemma och snorar. Funny bunny.


Lite fredagsmys hann vi med i alla fall!

Lite drygt en vecka nu tills vi flyttar in i ny-lägenheten! Wieee! Måste bara packa oss ut härifrån Bnäset först. Och hinna fira alla som fyller år, vad är det med våren? Lämningen av alla sommarförälskelser.. ! Lil'sis fyllde år i tisdags (kalas igår), Pernilla fyller år på lördag (kalas då), Roberts bror på söndag (kalas då), Robert nästa helg (kalas då). Förutom att hinna fira alla födelsedagsbarn är vi som sagt mitt i diverse flyttar, plus att jag har prov nästa onsdag!!!! Gaaah! Ibland känns det som att livet snurrar för fort.

Men men,ska bli riktigt skönt när vi kan landa efter inflytt, provet är bortgjort, alla födelsedagar avklarade. Underbart att bara vara!

Inom det närmsta halvåret kommer det göras en hel del inköp, måste nästan börja göra en lista... Exempel på vad som behövs:

* Sänggavel (vi funderar på IKEAs Malm i ek...)
* Matchande sovrumsbyrå
* Bärbar dator
* Diskmaskin
* Tvättmaskin
* Golvlampa vardagsrum
* Bäddmadrass som är 180 cm bred
* Ev. nytt köksbord med tillhörande stolar

Well... En hel del.. Blir att jobba övertid framöver tror jag bestämt!

Nu ska jag fortsätta med pluggandet!

Take care!

Kommentarer
Postat av: E

jo det måste vara den mattan! vad tycker du om den?

men fy vad läskigt, att tom höra ljudet som färdas mot en in i sovrummet :S

2009-04-24 @ 20:37:09
URL: http://emmsso.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Hello sweetie!



Det var inte den riktiga finlandsfärjan utan en temafest med finlandsfärjan haha. Men det var lika kul ändå ;)

det verkar vara full rulle på dig med! :D

2009-04-26 @ 09:52:14
URL: http://www.capribyxa.wordpress.com
Postat av: Jennifer igen

Jag har också en sån där jättebrie!!! Så goooott!

2009-04-26 @ 09:53:18
Postat av: Jennifer

Kolla in länken. Jätterolig prsent att ge bort eller göra ngt skoj till sig själv!

2009-04-28 @ 14:03:39
URL: http://www.solentro.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0