vill sluta

Sitter på jobbet och är måttligt less. Ringer som vanligt på rätt duktigt då man jobbar kväll. Är helt enkelt ingen kvällsarbeterska, blir så himla seg av köer och tidpunkt på dygnet. Men inte så länge kvar nu, förhoppningsvis får jag stänga ner kl 22, om det inte är folk kvar i kön!

Igår var det en måttligt road Sara som efter arbetsdagen kom fram till sin bil och "fyndade" en vacker vit lapp instucken under torkarbladet. Ni vet den där känslan när man går mot bilen och ser den vita papperslappen ligga där. Man tänker "Åh nej. Fan. Åh neeeej!". Mycket riktigt: BÖTER. 800 kronor åt helvete. För nära en korsning som det så fint heter. Det var den Stockholmsresan det! Nå inte mycket att göra åt saken, gjort är gjort. Bara att lära av läxan, och en sak är då säkert: kommer i fortsättningen ställa mig minst en halv kilometer från närmaste korsning!!!!!

Imorgon är jag ledig, ska bli skönt. Tänkte plugga mest hela dagen, sitta ner med Emelie som läser samma kurs, toppat med lite yoga framåt kvällen. Helt underbart! Var för övrigt på Bodypump idag, första träningen på ett tag. Kämpigt värre men så ska det vara!

Nä nu ska jag beta ner kön så jag får sluta i tid.

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0