middag med familjen

Lördagkväll, helstekt som människa. Jobbhelgen, därav det sega tillståndet. Men ett litet livstecken kommer här i alla fall!

Syster kom hem från London i natt. Så nu bjuds det på pajmiddag här hos mamma, välkommen-tillbaka-till-hemstaden.Hannas pojkvän Janne, Ulle och killarna, mamma och pappa, och sen jag och Robert (stackarn jobbar till kl 20 och får fara direkt från jobbet direkt hem till min familj för att bli presenterad på allvar). Så vi blir ett lagomt gäng!

Håller på att fixa och trixa med pajerna och salladen, tjuvtog mig en paus innan vi börjar stöka med det sista. Bjuds på köttfärspaj, kycklingpaj, ädelostpaj och grekisk paj. De sistnämnda är aktuella för mig. Så att säga.

Fikade med Pernilla igår efter jobbet, satt på TA och smaskade biskvie och kaffe under lite update och surrande. Sedan for jag förbi henne och Stina på kvällen. Kul att träffa brudarna!


PSI imorgon... ? Det är frågan.. Att orka eller inte orka. We'll see. Ska se hur det går i köket nu.


Take care!


Kommentarer
Postat av: emelie

haha det hade varit kul att ha med dig just för att testa dina nerver!!!=D

2008-09-14 @ 13:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0