75%

Jag säger bara en sak: GUD SÅ UNDERBART att jobba 75% istället för 100%!!! Snacka om att få ut mer av dagen... Som idag, slutar jag kl 14:30 istället för kl 16:30. Nu hinner jag hem, jag hinner äta mellanmål. Sen kan jag fara och träna.
En annan dag kan jag fara och fika med vänner, och ändå hinna göra saker på kvällen.

Såklart ska jag ju plugga också, Nk B står på schemat, huvudsakliga anledningen till att jag gått ner i tid så får ju inte försaka skolan. Kursen kör igång på måndag.

I söndags for jag ut till stugan för att ta till vara på den fina dagen och hälsa på föräldrarna som jag inte träffat på länge. Plockade hallon, röda vinbär och svarta vinbär, så nu är frysen påfylld med vinterreserver! Gott att ha till frukostfilet, gröten eller göra en mellanmålssmoothie.

  

Och igår hade vi teammiddag i chefens stuga. Jättemysigt, åt allt möjligt gott. Västerbottensost paj, getostpaj, kräftor, mozzarella, nötter... Sedan fanns det surströmming för den som kände för det. Till efterrätt bjöds det på parfait med varma hjortron - mmmm! Trevligt att träffa teamet utanför jobbet också, även om det är mitt i arbetsveckan. Den 20/9 ska vi köra teamfest, en lördag, då blir det nog umgänge av annan karaktär hehe.

Nä dags att göra ett ryck sista halvtimmen! Imorgon fredag sen HELG!!!!

Take care!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag kan ju inte svika nattan!!! hahaha

2008-09-04 @ 17:33:43
Postat av: lil'sis

Hehe lycka till pa mandag, avundas dig inte ;) Ha det jattebra, sa ses vi om typ en vecka!! Kramar

2008-09-06 @ 12:18:51
URL: http://alveriff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0