sängdags

Jobbat stängning idag, en riktig prövningsdag - urkbulle! Vaknade imorse och kände redan när jag var på väg till jobbet att detta inte var min dag. Försökte vända med tankens kraft, men funkade inte riktigt idag. Kämpade mig igenom dagen med en ärendetid från helvetet, nu väntar jag snudd på samtal från chefen imorgon. Men till slut var dagen slut och jag for hem. Kände att den där glada och kramgoa flickvänssidan inte riktigt ville komma fram, men istället för att snäsa av Robert så stängde jag in mig i badrummet, tände ljus och tog ett långt, skönt oljebad. Och nu känns det så mycket bättre! Människa igen!



Helgen gick fort som tusan, varit en riktigt bra helg med mycket slappande. Emma var uppe över helgen, så blev att umgås en del med henne. Verkar verkligen vara en intressant utbildning hon går, Spa och turism. Nu senast ett avsnitt om ayurveda, som jag minst sagt gärna hade gått jag också. Synd bara att turismbiten kräver bra engelskakunskaper och presentationer där, min akilleshäl ;-)

Nu ska jag gå och nanna kudden. Precis ätit lite kvällsfika bestående av fil och stekt ägg. Gott! Var och handlade idag, köptes bl.a. majskolvar som ska avnjutas vid tillfälle här i veckan någon gång. Blev som helt besatt av tanken på varm nykokt majskolv med smält smör så köpte trots ett inte alltför ekonomiskt pris. Vi har rätt tight budget för stunden, så det gäller att tänka smart. Men lite måste man få unna sig ibland!

Godnatt Luleå! (och Emma i Stockholm)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack tack! Dock krävs det en hel del styling för att se bra ut:/ Länge sedan man såg dig nu! Fika någon dag?

2008-11-07 @ 11:22:56
URL: http://dollyjane.blogg.se/
Postat av: E

hun du klarar allt du vill, tro mig! engelskan e inget problem, alla i klassen ligger på väldigt olika nivåer. tänk om man skulle bo med en viss saris nästa höst i orsa!? :P

2008-11-10 @ 23:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0