PSI


Åh vad jag är stolt över mig själv just nu! Var riktigt, riktigt omotiverad att fara och träna idag. Kom hem, orkade inte göra den inplanerade kikärtsgrytan utan körde på havregrynsgröt. Sedan la jag mig för att vila lite innan träningen, somnade - och vips försvann allt vad motivation, träningslust och energi över huvudtaget. I sista ropet tänkte jag "För tusan, far väl in till stan i alla fall, får väl vända om jag ångrar mig.".

Sagt och gjort, for in till stan, gick till Inpuls och körde ett pass. Körde mot en liten spä tjej, säcken som studsade mot henne hela tiden. Sorry...
Efter träningen gjorde jag något som egentligen är emot mina principer: jag drog en sol.

ALLT för Beach-2008...

Mnae har semester om några ynka veckor, och tröttnat på min genomskinliga hy så tänkte åtminstone få "normal" hudfärg. Och träningen, ja, vet inte vad det är så fort solen kikar fram. Får lust att sitta mest hela tiden på en uteservering, vadå träna? (Dålig ekvation det där)

Dusch nu - men först lite pics från i lördags! (Vi åt tomat/vitlökspasta med kräftstjärtar och rökt lax - smaskens! Till efterrätt provade vi mörk choklad med chili, mmm.)

    

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skål på dig! ;) Dina bilder var lite mer vuxna än mina fjortisbilder jag la upp...Hihiii :D

2008-05-23 @ 08:10:36
URL: http://perniillah.blogg.se
Postat av: emelie

Ingår rött vin och mörk choklad i detox???? hahahahaha

2008-05-23 @ 18:13:21
URL: http://www,emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0